Zastanawiasz się czasami nad tym, co można zrobić aby jeszcze bardziej udoskonalić swój sklep internetowy i uczynić go lepszym dla swoich klientów? Z pewnością niejednokrotnie miałeś wrażenie, że coś jest nie tak. Jest w tym wiele racji. Nawet jeśli kilka lat temu sklep spełniał wszystkie standardy, to jednak z roku na rok one się zmieniają i należy za nimi podążać. W tym celu mamy przygotowaną długą listę rzeczy, zawierającą najbardziej nielubiane przez klientów przypadki. Pierwszy z nich to długi czas ładowania strony. Jest to efektem źle zoptymalizowanego kodu i grafiki, a także kiepskiego hostingu. Klienci nie lubią również, kiedy nie wiedzą co dzieje się z ich zamówieniem i na jakim etapie się znajduje. To również można szybko naprawić, wykorzystując gotowe systemy crm, posiadające moduł zarządzanie sprzedażą. Za jego pomocą mogą państwo samodzielnie skonfigurować poszczególne opcje, odpowiadające za wysyłanie wiadomości do klientów. Dzięki temu, przy każdej zmianie statusu zamówienia, będą wiedzieć co dzieje się z ich przesyłką.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *