O czym pamiętać wybierając CRM?

Wsparcie

Jednym z kluczowych aspektów przy wyborze systemu CRM jest to, czy firma zapewnia realne wsparcie w zakresie onboarding i bieżącego korzystania z aplikacji.

Dane w chmurze

Nowoczesne systemy CRM utrzymują dane w chmurze. Warto zweryfikować, czy system zapewnia przy tym odpowiedni poziom bezpieczeństwa i standardów SLA.

Prostota we wprowadzeniu danych

Żaden system CRM nie będzie przydatny, jeżeli nie będziemy z niego korzystać. Kluczowa jest prostota i komfort korzystania. Jaką wartość będzie miała rozbudowana analityka, jeżeli w systemie nie będzie danych?

Polecane systemy CRM

Pipedrive

Globalny lider w zakresie systemów CRM na małych i średnich firm. Używany przez ponad 90 tysięcy firm na całym świecie!

Freshsales

Nowoczesny system CRM skupiony na prostocie, który posiada wiele interesujących funkcji i jest często polecany do rozwiązań SaaS.

Dlaczego warto wdrożyć CRM?

100%

Wzrostu wartości sprzedaży w konkretnych przypadkach

Źródło: Hubspot case study

28%

Średni wzrost wartości sprzedaży u użytkowników!

Źródło: Pipedrive.com

320

Godzin oszczędzanych co miesiąc po wdrożeniu automatyzacji w CRM

Źródło: Livespace case study