O czym pamiętać wybierając CRM?
Wsparcie
Jednym z kluczowych aspektów przy wyborze systemu CRM jest to, czy firma zapewnia realne wsparcie w zakresie onboarding i bieżącego korzystania z aplikacji.
Dane w chmurze
Nowoczesne systemy CRM utrzymują dane w chmurze. Warto zweryfikować, czy system zapewnia przy tym odpowiedni poziom bezpieczeństwa i standardów SLA.
Prostota we wprowadzeniu danych
Żaden system CRM nie będzie przydatny, jeżeli nie będziemy z niego korzystać. Kluczowa jest prostota i komfort korzystania. Jaką wartość będzie miała rozbudowana analityka, jeżeli w systemie nie będzie danych?
Polecane systemy CRM
Pipedrive
Globalny lider w zakresie systemów CRM na małych i średnich firm. Używany przez ponad 90 tysięcy firm na całym świecie!
Freshsales
Nowoczesny system CRM skupiony na prostocie, który posiada wiele interesujących funkcji i jest często polecany do rozwiązań SaaS.
Dlaczego warto wdrożyć CRM?
100%
Wzrostu wartości sprzedaży w konkretnych przypadkach
Źródło: Hubspot case study
28%
Średni wzrost wartości sprzedaży u użytkowników!
Źródło: Pipedrive.com
320
Godzin oszczędzanych co miesiąc po wdrożeniu automatyzacji w CRM
Źródło: Livespace case study