Zawsze, kiedy w firmie pojawia się nowe rozwiązanie, wzbudza ono w pracownikach sporo emocji. Zwykle negatywnych. Nie jest to niczym dziwnym, ponieważ wiele osób niechętnie podchodzi do zmian, uznając je za niepotrzebne i dodatkowo obciążające ich pracą. Jednak kiedy chodzi o system crm, niechęć pracowników szybko może się zamienić w zadowolenie, wynikające z tego że taki program się pojawił. Dlaczego? Ponieważ doświadczą oni bardzo wielu pozytywnych wrażeń z jego obecności. Przede wszystkim znaczącemu ograniczeniu ulegną ich obowiązki, do których do tej pory mogli niechętnie podchodzić. Do tych najważniejszych należy wymienić na przykład czasochłonne wysyłanie wiadomości z informacjami o zmianie statusu zamówienia. Crm pozwoli im również na lepsze zarządzanie sprzedażą. Dzięki tej opcji będą mieli o wiele więcej możliwości na to, by zwiększać swoją sprzedaż, a tym samym wysokość premii. Pracownicy jednocześnie powinni zdawać sobie sprawę z tego, że system crm jest narzędziem elastycznym i może się zmieniać wraz z tym, jak zmieniać się będą ich oczekiwania względem takiego programu.