Bycie konkurencyjnym to jedna z najlepszych dróg do pozyskiwania nowych klientów. Jednak aby móc być konkurencyjnym, należy wpierw poznać oczekiwania swoich klientów. Czasami łatwiej to jednak powiedzieć niż zrobić. Jest kilka sposobów na to, aby dowiedzieć się jakie oczekiwania mają klienci wobec twojej oferty. Jedną z metod jest przygotowanie ankiety i poproszenie o jej wypełnienie w postaci elektronicznej. Do kogo taka ankieta powinna zostać skierowana? To wie tylko właściciel firmy i jego CRM. System CRM jest programem używanym do kompleksowego prowadzenia firmy. Dziś z powodzeniem łączy w sobie program do księgowości, magazynu, wystawiania faktur oraz utrzymywania relacji z klientami. Co więcej, CRM to dziś wszechstronna segmentacja klientów, która może być wykonywana z różnym podziałem. W rzeczywistości segmentacja klientów nie jest tak trudna, jak może się wydawać. Za analizowanie danych odpowiada inteligentny algorytm programu, na podstawie kryteriów określonych przez użytkownika. Do przygotowanej listy osób mogą wówczas być rozesłane zaproszenia do ankiety.